De var helt ärligt inte jättegoda, men det är ju ändå Star Wars-flingor

HEJ KOMPISAR.
Just nu är jag väldigt glad. Av den simpla anledningen att jag har Star Wars-flingor. MOTHERFUCKING STAR WARS-FLINGOR. HERREGUD. På riktigt, jag tror inte ni förstår hur lycklig detta gör mig.
De är dessutom chokladflingor, som nog aldrig har funnits i detta hus förut. Jag fick aldrig, ALDRIG chokladflingor när jag var liten, jag har ätit det en gång innan i HELA MITT LIV. Ska det behöva vara så här?? Vad gör regeringen åt det här problemet? Tänk alla stackars barn som aldrig får chokladflingor. Nu får jag min revansch. De här flingorna är inte bara till mig, utan så många andra små stackars barn. LÅT INGEN STOPPA DIG, ÄT VILKA FLINGOR DU VILL. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0