Enda passande rubriken till detta: DOOOO DOOO DO DO DO DOOOOO DOOOO

HEJ KOMPISAR.
De här senaste två dagarna har inte direkt varit så bra. Jag har varit dunderförkyld, inte kunnat sova ordentligt alls (och jag kan ALLTID sova ordentligt, det är en av de saker jag är riktigt bra på) och inte haft någon matlust (och jag har ALLTID matlust, att äta är den andra saken jag är riktigt bra på). Detta för att det har kännts som att hela min hals har varit ihopknuten till en råbandsknop och mitt huvud har varit satt i ett skruvstäd. Det är inte en jättehärlig känsla. Ikväll var jag dessutom tvungen att övningsköra, för att min andra uppkörning närmar sig snabbare än något väldigt snabbt, och jag har liksom en önskan om att min andra uppkörning även ska bli min sista. Vi får se hur det går med den saken. 
Hur som helst, jag skulle kunna gnälla om min förkylning och mitt ickekörkort hela inlägget, men känner att det räcker med halva inlägget till det, faktiskt. Resterande del tänkte jag ägna åt att tänka positivt (titta, riktiga Fanny är på väg tillbaka!!!), och räkna upp saker som är bra med livet just nu.
1. Pappa köpte godis åt mig när vi övningskörde för att jag grät, och han tänkte att det skulle pigga upp mig. Det gjorde det. Det har blivit lite utav en tradition när vi övningskör, faktiskt. Både och alltså, ingen körvända är komplett utan Fanny-tårar och lite choklad.
2. Min förkylning börjar släppa lite. Har inte feber längre. WOHO.
3. Mamma hade rabattkupong på Ginza och undrade om jag ville ha något, och jag sa ja. Häromdagen kom härligheten på posten. 
De första två triologierna på dvd, TJOLAHEEEEJ. Tänker att jag kan köpa den nya på dvd när alla tre har kommit ut, för då är de säkert billigare. Dessutom står jag inte riktigt ut med tanken av två triologi-boxar i liknande stil, och nästa triologi i tre separata, olika dvd:er. BLÄ. Jag är inte noggrann med mycket, men vissa saker är viktigare än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0