Någon som vill ha skjuts?

HEJ KOMPISAR.
Gissa vem som knappt har sovit i natt för att hon var så himla nervös över en sak hon skulle göra idag? Gissa vem som, trots det, inte är ens lite grann trött nu, för att den grejen hon gjorde idag gick skitbra? Gissa vem som från och med nu får köra bil ensam, utan en störig vit och grön skylt därbak? GISSA VEM SOM BLEV GODKÄND PÅ UPPKÖRNINGEN????
MOI.
Jag har aldrig haft så mycket ångest över något i hela mitt jävla liv, och nu är det klart. Det är gjort. Det är över. Jag har dränkt pappa i cirka en liter av mina tårar vid varje övningskörningstillfälle, men nu kommer jag inte göra det mer. Andra gången gilt, som man inte brukar säga, men jag tänker säga det nu. WOHOOOO!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

Svar: PUSSSS OCH KRAAAAAAAAAAM
Fanny Sjödahl

2016-04-20 @ 18:30:54
Postat av: Lina Fransson

Fan grattis hörru! Fett skönt att ha det färdigt! Grattis <3

Svar: Tack så mycket!! JAA, det känns sååå fett! :D <3
Fanny Sjödahl

2016-04-25 @ 17:45:19
URL: http://nouw.com/linafranssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0