Den mest oproduktiva medlemmen i detta samhälle

HEJ KOMPISAR.
Aaaah. Tänkt det där som ljudet man gör när man precis har druckit en klunk iskall Sprite. Aaaaaah. Inte för att det är det jag har gjort idag. Idag har jag nämligen.......... *trumvirvel* INTE GJORT ETT SKIIIIIIT. WOHO. Hela den här veckan jobbade jag VARJE dag, började klockan nio VARJE dag, inte en enda sovmorgon i syne. Nu kanske detta inte låter så farligt, särskilt med tanke på att jag bara jobbade till klockan två, men för en människa som i princip alltid jobbar kväll och vanligtvis inte är så produktiv så var det utmattande. En stående ovation till alla er som pallar gå upp tidigt och pallra er iväg till jobbet eller skolan varje morgon, för jag pallar inte.
Därför har denna lördag varit extremt, fruktansvärt oproduktiv. Jag har verkligen inte gjort något alls, och det har varit ganska så underbart, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0