En kjol med fickor är en bra kjol

HEJ KOMPISAR.
Nu är det dags igen. "För vad?" undrar ni då. Eller så undrar ni inte alls det. Vad ni än undrar eller inte undrar, så tänker jag berätta. Vad det är dags för, alltså. Nu är det dags för ännu ett blogginlägg som endast är tillägnat mitt fantastiskt vackra yttre. Jag är helt enkelt jävligt snygg och vill visa världen det. Jag har nya kläder som jag har köpt på rea i sommar, fast jag har lovat mig själv att sluta köpa kläder för jag behöver egentligen inga, jag har smink på mig som känns jävligt 80's-disco, min mens tog precis slut och jag luktar Victoria's Secret-parfym. Livet leker, 100%.
Titta, det är en sådan där virkad festivalig topp som man knyter där bak, som man dessvärre inte kan ha bh i. Men jag har spenderat tjugo minuter och en halv rulle hudtejp på att se till att tuttarna håller sig på plats, så det är chill.
Den här kjolen har dessutom fickor, alltså hur bra får det bli??? Den hade visserligen inte det när jag köpte den, utan jag har sytt dit dom själv, men ändå. Fickor är fickor.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Du är så himla fin och din ögonskuggning är fantastisk!!!

Svar: ÅÅÅH, GUD!!! Detta gjorde mig så glad, tacktacktack <3
Fanny Sjödahl

2016-08-27 @ 16:05:36
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0