Tycker att Skara Sommarland borde fixa ett gigantiskt paraply över hela området

HEJ KOMPISAR.
AAAAH. Idag var första dagen på vad som känns en evighet som jag fick soooova hur läääänge jag viiiiiille. Eller, okej, en "evighet" går väl att diskutera, men har behövt gå upp tidigt varje dag i alla fall en vecka, och det tycker jag är mycket. Jag har dessutom SÅ ont i typ varenda kvadratcentimeter av min kropp. Både tisdagen och onsdagen den här veckan spenderade jag på Skara Sommarland med världens-bästa-bästis-Lina, och alltså ÖÖÖÖÖH. Det var så mysigt, vi sov i en liten stuga på campingen och mös (och FRÖS) sönder. Enda kruxet var att det var regnigt och molnigt och KAAALLT båda dagarna, inte direkt bikiniväder. Men vi låtsades vara tuffare än vi faktiskt är och badade järnet ändå, och nu håller jag tummarna för att inte bli förkyld. Inte bara det, vi har båda två (som de inte så värsta välkoordinerade människorna vi är) trillat omkring och slagit oss överallt, från att slå huvudet i taket i stugan till att ramla omkull i början av en vattenrutschkana. Blåmärkena står i blom.
Bara för att jag skrev att det var bajsigt väder ser ju såklart bilderna ut som värsta sommaridyllen, men ni får helt enkelt ta och lita på mig.
Kan vi förresten bara ta en paus och diskutera den här sista bilden? HUR INSTAGRAMMIG SER DEN INTE UT??? Så himla snygg, om jag får säga det själv (och det får jag ju). Här har vi resultatet av tre år på en fotoskola, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0