Achievement Unlocked: Övningskörde UTAN att gråta

HEJ KOMPISAR.
Idag har jag haft en sådan där vara-hemma-och-inte-göra-något-alls-dag, som jag vet att jag aldrig borde ha för att jag blir okreativ och blir jag okreativ blir jag ledsen. Att jag ska envisas med att göra grejer jag inte mår bra av. Varför är jag så korkad. Herregud. SKÄRPNING. Eller okej, en grej har jag faktiskt gjort. Övningskört med pappa, en riktigt lång runda, OCH: jag grät inte. Inte en endaste gång. MOTHERFLIPPIN' HIGH FIVE.
Nu låter det kanske inte som en så jättestor prestation, men ni anar inte alltså. När jag sitter bakom ratten krävs det fan ett minimalt misstag för att tårarna jag spruta och jag ska bli hysterisk (JA, stackars min pappa som måste stå ut med det). Men idag gick allt bra, jag gjorde två asgrymma backparkeringar, och, återigen, JAG GRÄT INTE. Jag är så stolt. Jag kanske till och med kan lyckas skaffa mig ett sådant där körkort någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0