Det roliga med att vara en livmoderbärare

Örhm... Hej kompisar.
Jag har, IGEN, haft några sådana där dagar när jag bara går runt och funderar på allt jag vill göra med mitt liv och hur svårt det kommer vara att uppnå alla mål jag har och det resulterar i PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIK. Trevligt. Blir så glad på mig själv. Igår fick jag dock mens, vilket förklarar mitt ledsna-panik-beteende till viss del, vilket är bra. Det dåliga med det är ju dock då att jag låg med hysteriska magkramper igår, ovanpå all denna medelålderskrisighet. MMMMMH. 
Mamma gav mig en gelé-påse-grejsimojs, som man värmer i mikron och lägger på magen, så blir mensvärken lite mindre outhärdlig. Tack mamma. Den är dessutom rolig att klämma på, för den är så geléig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0