För att sammanfatta: AJ SOM IN I HELVETE, men även fint som in i helvete

HEJ KOMPISAR.
Jag har precis kommit hem från jobbet, och på vägen köpte jag med mig en flaska Helosan-salva. Inte så att jag ska göra något snusk, utan av helt annan anledning. Kan man ens göra snusk med Helosan, eller är det Vaselin? Jag vet inte, let's not överanalysera, jag ville bara göra ett torrt sexskämt. HUR SOM HELST, anledningen till att jag köpte detta var för att jag behövde smörja in min, håll i er nu, TATUERING. Dats right bitches, jag har tatuerat mig. JAG, Fanny Sjödahl, har en TATUERING.
Igår hemma hos Eveline, efter allt kaos med valpförlossningen, sa hon "nähä, vill ni ha varsin tatuering eller?", och det var precis det jag och Lina fick. Nu får jag det visserligen att låta mer spontant än det var, jag har velat ha den här tatueringen LÄÄÄÄÄNGE, och har pratat med Eveline om att hon ska göra den också. Och igår så bara... Gjorde hon den.
Som ni ser njöt jag inte, direkt. Jag har cirka universums lägsta smärttröskel, och det här tar fan priset. FY FAN VAD DET GJORDE ONT. USCH. Ord kan inte ens beskriva smärtan. Tack och förlåt Lina för att jag klämde sönder din hand. Det behövdes, för jag är en meeeees.
Nog för att det var en förjävlig upplevelse, MEN OJ OJ VAD NÖJD JAG BLEV. Titta. TITTA. Jag har ett kvinnotecken bakom örat. OMFG, äntligen. Och dessutom tre random prickar på fuck you-fingret. För att why nut?
Men seriöst, Eveline är asgrym, och om ni vill uppleva samma smärta som jag så borde ni kontakta henne. Eveline Karlsson, världens bästa och gulligaste och duktigaste. HASHTAG SPON.

Kommentarer
Postat av: Eveline Karlsson

HAHA MEN åååh gullis. Hoppas du fortfarande gillar dom heheheh. pussssss <3

Svar: jag ÄLSKAR dom (och dig) <33333
Fanny Sjödahl

2016-02-25 @ 22:40:22
URL: http://eveloine.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0