Granatäpplen är mina bästisar

HEJ KOMPISAR.
Idag har varit en sådan där produktiv och uppfriskande dag. Jag har ätit, tittat på Youtube-videos jag redan har sett tusen gånger, ätit lite mer, och tagit en helt klart välförtjänt tupplur. Just nu äter jag granatäpple. Eller huuur, jag har ett sådant spännande liv. Förstår om ni är avundsjuka.
Förresten, granatäpple får mig alltid att känna mig så himla grotesk. Är jag ensam om detta? Det kanske bara är att jag tittar på för mycket zombiesaker, men alltså. Det sprutar vad som ser ut som blod överallt och man måste äta den med händerna så här:
Hur kan man INTE känna sig som en zombie?? Förresten, här är en jättefin in action-bild när jag höll på att tappa ett frö. Jag är så attraktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0