Körkortsteori, även känd som effektiv tortyrmetod

Hej kompisar.
AAAAAAAAHHHH!!!!!!!! Ursäkta att jag skriker er rakt i örat. Jag var bara tvungen att ta ut mina extrema frustrationer någonstans, och om jag skriker rakt ut IRL kommer troligtvis mina grannar tro att jag håller på att bli mördad. Vilket inte är fallet, även om jag kanske har liknande ångest. Jag pluggar nämligen körkortsteori. I början gick det bra, jag var överpeppad, lyssnade på 90-tals-musik och dansade samtidigt och var allmänt glad.
MEN, när man har gjort samma X, X, X datatest femtio miljoner X gånger och blivit underkänd varenda X, X gång, trots att man har slagit upp svaret på frågorna man inte kan hela X tiden, så blir man lite X, X, XXXXXXX arg. Jag har då alltså ersatt mina kreativa svordomar med X. Det är som en ekvation, fast lite grövre.
Det är vid ett sådant här tillfälle jag skulle vilja ha en boxningssäck hemma, så att jag med jämna mellanrum skulle kunna gå dit och boxa ut min ilska. Nu måste jag istället hålla allt inne och försöka att inte riva sönder körkortsboken när jag får raseriutbrott. Det går inte jättebra hittills. Den går samma öde till mötes som vissa sidor i femte Harry Potter-boken där Umbridge var lite extra bajsig.
Okej, nu ska jag fortsätta svara fel på alla frågor jag trodde jag kunde svaret på. Lyssnar passande nog på en låt där de sjunger "I hate you som much right now", skulle vilja dedikera den till denna kära körkortsteori.

Kommentarer
Postat av: Linnea din syster

Hahaha vad bra att du tar en paus från ditt jobbiga plugg för att blogga om det, det hjälper nog

Svar: Anar sarkasm i din digitala röst som inte borde finnas där, för nu har jag ju fått ta ut mina aggressioner, eller hur? Hellre skriva ett till synes meningslöst inlägg än att sticka ut på en killing spree. HA ÄGD.
Fanny Sjödahl

2016-02-20 @ 14:34:04
Postat av: Lina

HÅLL UT! Lovar att det blir värt det (även om man skulle vilja vrida huvudet av varenda människan som säger den meningen när man är mitt inne i det, i feel you)

Svar: HAHA, tack världens bästa du <3 (vill bara vrida huvudet av dig liiiiiite)
Fanny Sjödahl

2016-02-20 @ 18:20:41
URL: http://secondsempiternal.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0