Mina ben är så bleka att man inte ser var huden slutar och strumpan börjar

HEJ KOMPISAR.
Just nu har jag ett sådant där problem. Jag har världens snyggaste outfit, som får mig att känna mig som en svår, mörk kvinna i en bar i någon indiefilm (och det är ju det ultimata att känna sig som, let's be honest). Det enda problemet är att jag bara har överdelen av outfiten, och resten av mig är alldeles oklädd. Jag har min finaste, bästa body (och min enda), men jag har letat igenom HELA min garderob och hittar inget som matchar till den?? WHY GOD WHY. 
Men liksom, jag kan ju bara gå ut så här? Om Beyoncé kan göra det, varför inte jag?? För att det bara är två grader ute, Fanny, that's why, tänker ni kanske då. Fan, att ni alltid ska vara sådana tråkiga realister. Jag går hellre ut så här och fryser än förstör min outfit.
Nä, okej, tänker inte offra mitt liv för mode. Faktiskt. Förvånande, jag vet. Till slut gav jag upp, och slängde på mig mysbyxor. Finkläder plus myskläder är the next big thing i modevärlden. U heard it here first.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0