Och priset till gulligaste roomien går till...

HEJ KOMPISAR.
Jag måste bara få skryta lite. Eller, okej, rätt mycket faktiskt. Igår kväll när jag handlade efter jobbet, såg jag en croissant (som jag för övrigt stavade rätt till på första försöket, WOHO), och den här croissanten födde en idé. Så när jag kom hem, med en matkasse fylld till bredden, sa jag åt Cajsa att hon inte fick kika i kylen. Sedan i morse smög jag upp tidigt, och gjorde i ordning värsta frukosten. Alltså, typ hotellfrukost, fast bättre. Jag är en rätt så jävla gullig roomi,e måste jag få påstå. 
Cajsa och Linea blev jätteglada. Ja, Linea sov över här också, tydligen. Jag är lika förvånad som er. När jag somnade var det bara jag och Cajsa i lägenheten och när jag vaknade hade Linea plötsligt dykt upp. Hon är oförutsägbar den där, alltså.

Kommentarer
Postat av: Susanna Molinder

Vilka fancy tallrikar?! PS lyxfrukost är det bästa som finns <3

Svar: HAHA eller hur?? fick dom av lineas mamma, vilket kaaap!! PS ja jag håller med <3
Fanny Sjödahl

2016-02-07 @ 13:45:07
URL: http://nouw.com/allaandradagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0