Current mode: SÅ trött på all jävla ickefungerande teknik

Hej kompisar.
Alltså, okej, nu är det kris på riktigt. Ni vet när jag skrev att min dator var lite kaputt, men att det inte var "något större fel" på den så jag skulle få tillbaka den i måndags? Well........ Det där inte så stora felet visade sig vara tillräckligt stort för att hela min hårddisk behöver bytas ut. ÅH JA HURRA VAD KUL. Jag blir så glad av sådant här. Precis när jag hade fått tillbaka blogg och vloggpeppen, och så bara ger datorn upp.
Just nu håller jag på att kopiera över innehållet på min hårddisk till Cajsas dator, och jag vet inte hur lång tid det tar innan jag får en ny hårddisk till min dator, så ja. Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga osv osv OSV. Vi ses på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0