Har konstaterat det här ofta förut, men damn, Bowie får mig att bli typ kär

HEJ KOMPISAR.
Ni vet igår när jag snackade om allt som jag tycker är bra med att gå upp tidigt? Jag har kommit på en till grej. När man går upp mer än typ en timme innan lunchdags så hinner man med, wait for it, FÖRMIDDAGSFIKA. Oh my god, jag är så exalterad. Mellanmål har på senaste tiden blivit min hjärtefråga. Liksom, äta goda grejer och dricka te emellan måltider, som i sin tur gör att jag inte har ont i huvudet varje dag? Wow, vem hade kunnat ana *väntar på att Aladdin ska svepa med mig på flygande mattan och sjunga En helt ny värld*.
Mellanmålet som inspirerade detta inläggen består av hemmagjord hummus (aaaah så gott!!!) och gul paprika på knäckebröd med grönt te. Och en tidning om David Bowie på 113. Den äter jag ju inte då, utan läser i. HUR bra som helst.
Dricker som vanligt ur min bästa monstermugg jag fick av Lina, en av mina käraste ägodelar. Den har inte fått så mycket plats på bloggen som den förtjänar på senaste tiden tycker jag, så here u go. Visst är den fiiiin?
Appropå den här tidningen förresten, jag dör på varje sida. Allt med denna mannen är (var :'() bara så snyggt och perfekt och AAAH. Herregud. I die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0