Har väldigt lite till övers för Anakin och Padmés förhållande, faktiskt

HEJ KOMPISAAAR.
Idag har jag varit förvånansvärt produktiv, och faktiskt följt min "vakna, drick kaffe, gör något med ditt liv"-taktik. Jag har diskat, tvättat, gått på långpromenad med hundarna och filmat en videoblogg. Insåg precis att det sistnämnda innebär att jag har smink på mig som jag måste tvätta av innan jag går och lägger mig. FUUUCK, orkar inte (ja, mitt liv är otroligt svårt). 
Just nu sitter jag och tittar på Star Wars (precis som väldigt ofta sedan jag såg The Force Awakens), är på episod två, och måste säga att prologerna fan inte är så jävla dåliga som alla säger. Sure, de är inte ens i närheten av orginalen (eller den nya), men jag menar... Det är ju ändå Star Wars. Sedan att det är mer skrattretande än sorgligt när det ska vara sorgligt och så vidare, ääääh. Då får man ju skratta lite i alla fall? Dessutom är Yoda med, och Yoda är alltid Yoda. 
Typ så där ser det ut. Och jag gillar att jag lutar mig närmare datorn för att höra bättre, trots att jag har på mig hörlurar. Such logic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0