Ja, jag åt direkt ur matberedarskålen för jag är laaaaaat

HEJ KOMPISAR.
Godmorgon. Ja, jag vet att det inte riktigt är morgon längre, och nej, jag gick inte upp nu. Jag gick upp vid en väldigt resonable hour i morse, tog bilder till bloggen och tänkte "åh, det här ska jag blogga om", sedan glömde jag det och kom på det nu. Ja, jag är glömsk, what a surprise, nu vet alla. I ALLA FALL. Idag åt jag glass till frukost, och var ändå nyttig. "Omg hur Fanny, SNÄLLA berätta!!!". Okej, dååååå.
Ser ni detta?
Detta, my young padawans, är bananglass. Man tar några bananer, skalar dem och skär i skivor, swish in i frysen typ några timmar. Sedan tar man fram dem, lägger i matberedare och mixar like there's no tomorrow. DET BLIR SOM GLASS. FAST DET INTE ÄR GLASS. JAG KÄNNER MIG SOM EN TROLLKARL!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det där MÅSTE vi göra nästa gång så jag får smaka!!

Svar: JAAA ATT VI SKA, det är det bästa!!!
Fanny Sjödahl

2016-01-27 @ 18:53:14
URL: http://secondsempiternal.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0