Känner spontant att denna bloggen behöver mer frukostbilder igen

HEJ KOMPISAAAR.
Nu är det ett sådant där tillfälle då jag egentligen har fett bråttom och inte alls borde lägga tid på att blogga, men watcha gunna do när man har ätit överambitiös frukost? För det är typ den enda anledningen till att jag sitter här och stresskriver, för att jag nyss åt en så himla instagrammig frukost att det hade varit synd och skam att inte blogga om det.
Titta, tittaaaa vad fint och estetiskt stökigt?? Jag är stolt. Cajsa är den som är rödbetssallad till frukost förresten, jag är ingen sådan barbar. 
Nu ska jag till Evelina på födelsedagskalas, det är filmtema och jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till. Bra där, Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0