När mörker och kyla ligger kring vårt hus, vill vi krypa in i denna tröja 4ever

HEJ KOMPISAR.
Jag har haft en så mysig behöver-inte-göra-något-speciellt-alls-dag idag, mys med hundarna och varit på promenad med hundarna och, ja, mest bara hängt med hundarna. Som jag gillar det. Har haft på mig min allra, verkligen ALLRA, bästa tröja hela dagen, min Ultimata Supermys Deluxe 3000™. Den heter ju inte så egentligen, va, men jag valde att döpa om den till det för att jaG HAR MAKTEN. Och för att det är ett fruktansvärt passande namn.
Den är så stor och så mysigt och så fluffig och AAAAH. Kan inte ha den under några jackor (för den får inte plats), så kan alltså inte ha den någon annan gång än när jag är inomhus, vilket suger lite. Men men, även änglar har sina skönhetsfläckar.
Den är dessutom superbra om man ignorera alla ansvar man har på sina axlar om man, som jag, är en nästan-vuxen, eller bara vill låtsas att världen utanför inte existerar ett tag. Voilà! Ett tröj-fort.
Hittade även idag ÄNNU en anledning till att den är bra (som om den behövde fler liksom) på Tumblr. Som ni ser har jag redan börjat öva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0