There's been a death in the family (datorn)

Hej kompisar.
Detta är en sorgens dag, det som inte fick hända har hänt. När jag öppnade min dator igår kväll var den helt knäpp och gick inte att använda. Excuse me while I CRYYYY.
Okej, nä. Riktigt så farligt är det inte. Det är inget större fel på den, men den knasar sig tillräckligt mycket för att jag ska behöva lämna ifrån mig den över helgen. *medelålders snobb-person* "haHAHaHA dessa ungdomar nu för tiden, kan inte LEVA utan sin dator, HaaaHAahHAHaHahaHaasdfghjkl". Jo, jag kan leva alldeles utmärkt utan den, men det är lite opraktiskt, okej?
Om jag inte bloggar i helgen vet ni alltså varför (kommer troligen sno Cajsas dator, som nu, men man vet aldrig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0