Ett normalt antal människor heter Glenn i Götebooooorg

HEEEEEJ KOMPISAAAAAR.
Puh. Det var länge sedan, hörrni. Anledningen till att jag inte har bloggat på, typ, TVÅ VECKOR (!!!) är för att jag bestämde mig för att ta avstånd från internet ett tag. Flyttade ut i en stuga mitt i skogen, utan elektronik alls, bara för att liksom... Rena kroppen.
 
 
...
 
 
 
...
 
 
 
...
 
 
Okej, ha, nej. Det där var väl ungefär lika troligt som att Donald Trump skulle bli en bra president. Jag har inte bloggat för att jag har varit upptagen väldigt mycket av min tid, och den lilla tiden jag inte har varit upptagen har jag spenderat med att sova, sova, titta på avsnitt av Orange Is The New Black som jag redan har sett, och SOVAAAA. Ni vet Shakespeare på Gräsgården, teatern som jag sommarjobbade på som assistent förra året? Där hänger jag i år igen, fast den här gången som amatörskådespelare, och DET ÄR SÅ ROLIGT OH MY GAAADDDD SALIA AMALIA. Hundra av tio. Förra veckan var ju då premiärveckan, därav repetition varenda dag, därav väldigt lite tid till annat.
Men titt, här är jag igen. WOHOOOOO. Nu ska jag alldeles strax borsta tänderna, packa in mig och en av mina systrar i bilen, hämta upp två av mina kusiner och köra raka vägen till Liseberg. AAAAAH!!!!!!!! Hela min uppväxt, så länge jag kan minnas, har jag varit på Liseberg minst en gång om året, och nu har jag inte satt min fot där sedan jag var femton? Det är ju inte okej på något plan. Nu ska det bli ändring på det dock, och JAG ÄR SÅ PEPPAAAAAAAAD!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0