Post War Selfies

HEJ KOMPISAAAR.
Aaaah, shit pommes frites. Idag är jag så fruktansvärt TRÖÖÖTT. Det är en direkt följd av att jag inte kunde somna igår, utan hela tiden låg och tänkte på hur glad jag var, och därav blev sprallig istället för sömnig. Priset för det mest i-landiga i-landsproblemet går till....... FANNYYYYY!!!
Nej, men alltså. På riktigt. Jag är så glad hela tiden för att mitt liv är så proppfullt med teater, och teater är, utan att överdriva, det absolut bästa jag vet i hela världen. Och jag får spela teater, hela sommaren??? WAT??? Vet att jag kanske tjatar om det, men ja. Det gör mig glad, och jag tycker det känns ganska otroligt, så jag kommer fortsätta tjata. Igår kom dessutom hela min familj och tittade på pjäsen, och there's nothing quit like it. Jag menar, det är alltid pirrigt och jag blir ALLTID nervös när jag ska stå på scenen, men när jag vet att det sitter någon i publiken jag känner, särskilt när det är min familj... Hm. Det går inte riktigt att beskriva. Det är så roligt samtidigt som det är SÅ nervigt, jag vill att mina föräldrar ska behöva hejda sig från att ställa sig upp på sin stol och skrika "DET DÄR ÄR MIN DOTTER!!!". Vilket kanske låter supernarcissistiskt, men det är sanningen. Jag vill att de ska bli stolta. 
Det var det jag hade att säga, teater är det bästa jag vet. Här är lite bilder från senaste veckorna, titta vad fina vi är?! Bästa människorna. Om ni har vägarna förbi Vadstena MÅSTE ni komma och kolla på Henrik IV, för annars får ni inte se dessa ansikten och det vore ju olagligt.
Dessa är vad jag skulle vilja kalla Post War Selfies, för det är efter kriget vi har mest tid över och det är då selfiesen tas. Linnea ville inte vara med på bild, så hon tog kort på oss när vi tog selfie. Selfieceptioooon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0