En månad går för fort, jag hänger inte med

HEJ KOMPISAR.
Inser att jag alltid snackar om hur jag mår men aldrig frågar hur ni mår. Herregud, detta är inte en grund för ett hälsosamt förhållande. Så, hur mår ni? Jag har ingen aning om vad ni svarade efter som detta är ett one way conversation, så jag tänker prata om mig själv och hur jag mår istället. Heh.
Jag mår hur som helst inte så värst bra, för jag har en sådan där mensvärksattacksmorgon. Det var ett långt ord, och i princip lika mysigt som det låter. Hade dessutom ingen aning om att jag skulle få mens, så jag hade det där ögonblicket förut, när man sätter sig på toan, kollar i trosorna och ba " WHAAAT redan hur är det ens möjligt????".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0