En sådan kväll då jag till och med har lagt fram morgondagens outfit

HEJ KOMPISAR.
Det här är en sådan där übermysig kväll, och det var länge sedan jag upplevde en sådan, så nu är jag väldig nöjd. Idag har jag diskat, tvättat, spelat in en videoblogg och övningskört, och det gick för omväxlings skull riktigt bra. Jag känner mig så produktiv, och det är typ den BÄSTA känslan jag vet. Nu är jag nyduschad, insmord i bodylotion och iförd ultimata mysoutfiten, jag har plockat i ordning lite i mitt rum och tänt ljus och AAAAH. SÅ MYS. 
Ibland glömmer jag hur mycket jag saknar mitt rum när jag är i lägenheten i Linköping. Det här rummet är så Fanny som det bara kan bli, och det är nog platsen jag trivs bäst på på hela planeten. MMMMMH.
TITTA SÅ MYSIGT. Det är ju så man bara vill skeda med någon och lyssna på Lana Del Rey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0