MELLOLÖRDAG MELLOLÖRDAG MELLOLÖRDAG

HEJ KOMPISAR.
Ikväll skulle jag egentligen har jobbat, men föreställning blev inställd, och om det inte spelas någon teater och inte kommer några människor för att kolla så är det ju ingen anledning för mig att stå i serveringen, så jag är LEEEDIIIIIG. Vilket är lite tråkigt, men skönt. Dessutom är det första lördagen jag inte jobbar på länge, och ledig lördagkväll betyder MELLOOOOOO. Beställde onlinepizza och sitter och beundrar alla dessa queermän som är mina favoriter. MMMMH.
Har dessutom sådana där Lindt-chokladgrejer. Ni vet, sådana där som någon alltid fyller för mycket, så de rinner över, i reklamen? Sådana. Fast inte överfyllda.
Kvällens frisyr sponsras av Lilla My.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0