ROSA ROSA ROSA

HEJ KOMPISAR.
Igår gjorde jag en väldigt, väldigt exalterande sak. Eller okej, det är väl att överdriva. Det är även ett bevis på att mitt liv är ganska tråkigt med tanke på vad jag ser som "väldigt, väldigt exalterande". I ALLA FALL. Igår färgade jag håret, WOOP WOOP. Jag kände mig jättemycket som hon i Grease, som jag pinsamt nog har glömt namnet på. *en google-sökning senare* Hon heter visst Frenchy, visste jag ju egentligen hehhehe.
Det blev inte riktigt så rosa som jag ville ha det, MEN ÄNDÅ. DET ÄR ROSA. Jag är så glad.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fint :D

Svar: tack så mycket! :D
Fanny Sjödahl

2016-03-11 @ 09:24:33
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0