Wooooaaaaah, we're half way theeeeere

HEJ KOMPISAAAAR.
Just nu är jag SÅ HIMLA OFÖRKLARLIGT GLAD. Ni vet det jag skrev igår, om ett visst litet körkort jag håller på att ta? Well, idag var det meningen att jag skulle skriva teoriprovet. Och det gjorde jag. Och jag grät mig igenom det, (vilket jag hoppas att ingen annan i provsalen märkte) för frågorna ställdes helt olika till skillnad från hur de ställdes när jag pluggade och AAAH. Fick panik. Var övertygad om att jag sög och var sämst och aldrig skulle få det där jävla körkortet, oooooooch.............
Så mycket sög jag tydligen inte, för jag blev GODKÄND!!!!! WOHOOO!!!!! Jag har klarat det. Jag har klarat teoriprovet. WAT?? Jag planerar hela tiden i huvudet när jag ska ha tid till att plugga körkortsteori, men så inser jag att jag inte behöver det, för jag är REDAN KLAAAAR. 
Jag har ett halvt körkort. AAAAAH.

Kommentarer
Postat av: Lina Fransson

Grattis!!! Fan vilken härlig känsla!

Svar: Tack!!! :D JAA, så himla skönt!
Fanny Sjödahl

2016-03-22 @ 12:55:15
URL: http://nouw.com/linafranssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0