Mitt rum eller syateljé? Ingen vet

HEJ KOMPISAAAAAR.
Oj. Oj, oj, oj, OJ. Herregud. En blogg har jag ju också. Det enkla svaret på frågan om varför jag inte har bloggat på typ en vecka är för att jag har sytt, sytt, SYTT. Varenda ledig stund jag har haft har inte varit ett dugg ledig, för jag har bara sytt, hela tiden. Jag håller som sagt på att göra kostymer till en uppsättning av Svingelskogen i sommar, och det är ganska så överväldigande för en ensam person med tre andra jobb. Kul dock. Så ofantligt, jädra apskoj. Jag trivs med det, väldigt bra till och med, men det är lite mycket bara. 
Det jag helt enkelt vill säga är att jag ska försöka blogga mer när jag inte är dränkt i tyg. Visst är mitt rum fint, förresten? Det verkligen skriker ut att jag är en kreativ själ. Nej, nej, inte en stökig själ. En kreativ själ.

Kommentarer
Postat av: Hamlet

Vänta har du TRE jobb????

Svar: yaaaaas :D
Fanny Sjödahl

2016-05-03 @ 08:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0