Viktigaste kvällen på året är här (nej, inte julafton, Eurovision)

HEJ KOMPISAR.
Ikväll, hörreni. Ikväll fucking smäller det. EURO-FUCKING-VISION. FINAL. AAAAAH!!!!!!! Jag tror inte att ni förstår hur jävla peppad jag är. Det är nästan lite sorgligt. Men fuck it, glitter, homosexualitet, dålig musik, bra musik och ännu mer glitter i ett och samma program är LIVET. LIVET, I tell you. Jag har laddat upp med lite för mycket sushi för bara en person, kanelbullar och Eurovision-tagen på Tumblr redo. 
Jag har dock ingen här hemma att diskutera låtarna med, för mamma och pappa är bortbjudna. Vem bjuder ens hem folk samma kväll som det är ESC-final??? Kanske någon som faktiskt har ett liv och inte har planerat vad hon ska göra denna kväll sedan i mars...? Hmm... Att det finns sådan folk. På riktigt, ett tag såg det ut som att jag skulle jobba den här kvällen och därav missa allt, och funderade seriöst på att byta bort det jobbpasset. Som tur är var mitt jobbpass tidigare än jag trodde så jag hann hem. Tur va? Vet att ni satt som på nålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0