En liten såndarä takeover döh

HEEEEJ FANNYS KOMPISAR.
Eftersom Fanny typ ldrig bloggar längre så känner jag att det är min skyldighet, som hennes bästa vän, att uppdatera er om vad hon har för sig. I skrivande stund sitter jag ensam i hennes lägenhet och har snott hennes dator (obviously), och nu tänkte jag att vi skulle diskutera den viktigaste händelsen i både mitt och Fannys liv för tillfället... Jag är fortfarande psykiskt instabil efter det som har hänt och det kommer antagligen ta en lång tid att åerhämta sig efter detta. Jag pratar självklart om säsongspremiären av The Walking Dead. Har ni inte sett första avsnittet på säsong 7 SÅ LÄS INTE VIDARE!!!!!

SPOILER ALERT
 
 
 
 
 
SPOILERSSSSSSSSSSS
 
 
 
 
 
SPOILEEEEEEEERS LÄS EJ!!!!!!!!!!
 
 
U HAVE BEEN WARNED.
1. Abraham. Ingen big deal om man jämför med restan av allt som hände. Man vill självklart att alla ska leva och vara en big happy family, men om någon nu måste försvinna så känns Abraham som den "minst intressanta" karaktären att skona livet på (låter så hemskt ni måste förstå att jag pratar i relativ form om allt vill inte att någon ska dö och har mått dåligt hela natten okej bra).
Bildresultat för the walking dead season 7
 
2. Carl. Jag ÄLSKAR Carl så så så mycket. Han är så fin och så gullig och så bra och så fin och så bäst och jg är så glad över att han kom undan oskadd. Och jag grät sååååå mycket när Rick höll på att hugga av hans arm!?!?!?!? Och när han kramade Maggie alltså SNYFTTTTTTT.
Bildresultat för the walking dead season 7
 
3. Glenn. INGET HÄNDE GLENN OCH HAN MÅR BRA OCH HAN & MAGGIE LEVER LYCKLIGA I ALLA SINA DAGAR OKEJ. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. 
Bildresultat för the walking dead season 7

Nu ska jag fortsätta att återhämta mig genom att äta min egen vikt och godis och gråta.
Ha det gött!

/ LINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0