"Nothing tastes as good as skinny feels" MY ASS

HEJ KOMPISAR.
Nu ska jag berätta en historia för er, om något som hände för länge, länge sedan. Eller okej, det hände igår, men jag ville komma i stämning, okej? Hrm, så, okej. Jag kan få för mig väldigt mycket saker, och nu på senaste tiden har jag fått för mig att jag vill vara en sådan som testar nya saker. I förrgår snubblade jag över en hemsida som beskrev något som heter juice clense. Det är alltså när man dricker tre liter färskpressad juice om dagen i två till fem dagar, inget annat. Hon som skrev på hemsidan pratade om att det "rensar ut kroppen" och att hon gör det flera gånger om året för att hon "hittar tillbaka till sig själv". 
Jag tyckte att allt detta lät som totalt bullshit. Missförstå mig rätt nu, denna hälsoguru på denna hemsidan ljuger säkert inte, hon tycker säkert att hon får "en riktig nystart", men just för mig så kanske det inte skulle fungera så. MEN, tänk om det skulle bli så för mig också? Tänk ifall en sådan däringa jucie clense var precis vad jag behövde? Tänk om jag missade något som skulle få min kropp att må jättebra bara för att jag satt däruppe på min höga häst och såg ner på världen? Så jag testade, och tänkte att tre dagar nog blev lagom eftersom jag var nybörjare. Och första dagen (igår) gick bra till en början, men när jag sedan kom hem vid halv fem efter att ha jobbat hela dagen med en mage som SKREK av hunger, då var inte direkt två deciliter slätmixade hallon något som tröstade mig. 
Så jag sa "fuck it" och vände mig till min närmaste vän, onlinepizza.se. Jag kunde inte bestämma mig för om jag ville ha pizza eller kinamat, så jag beställde båda, och åt det i sängen. Det var ASGOTT, och jag ska aldrig någonsin göra en juice clense igen (men nu vet jag ju i alla fall att det inte är för mig).

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som ett bra val tycker jag :) dessutom är kroppen väldigt bra på att rensa ur sig själv om det kommer in något i den som inte ska vara där (lever+njurar=dreamteam)

2016-09-16 @ 07:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0