Helg

Hej hej, hemskt mycket hej!
Har inte blivit något bloggeri i helgen eftersom jag har varit upptagen med annat. Tog ledigt halva fredagen för att åka till Stockholm International Horseshow, med ridskolan. Var egentligen inte så fruktansvärt pepp, för jag visste inte riktigt vad jag skulle vänta mej, men det var rätt skoj ändå! Kollade på lite hoppning & så, ska se om jag kan lyckas få tag på några bilder.
Lyckades sova hela bussresan hem faktiskt, även om det var satans obekvämt. Kom hem ungefär halv fyra, tänkte bara äta något lite snabbt & sen sova. Men eftersom jag av någon anledning blev helt hyper så slutade det med att jag tog en halvtimmes dusch, kokade te & satt uppe & kollade på Himym till klockan 6. Inte vad jag planerade precis, haha.

Okej, det här inlägget blev kanske liite längre än planerat. För att vara lite rolig kan jag ju avsluta med en störd video, fattar inte vad det ska föreställa eller vad den ska vara bra för, men kul är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0