The walls all came crashing at a welcoming speed, I was convinced you'd never hurt me

HAAAAAAAAAAAAAAAAAJ. Jag menade inte fisken alltså. Jag menade hej. Fast på ett lite roligare sätt. Så hej. (Haj kanske inte ens är en fisk när jag tänker efter..? Vad är det då, ett bötdjur?)
Jag har precis landat i sängen efter en sjukt mysimys fredagskväll. Jag, Cajsa & Eveline hade myskväll hemma hos Eveline. Vi åt hamburgare, glass, gick liten skogspromenad & tittade på Let's dance. Det sista var för Cajsas skull, hon satt där helt fascinerad & jag satt där & kom med spydiga kommentarer. Heh.
Man sätter en bild på mej bredvid en bild på dom............... Det gör jag aldrig om. Hittade ju absolut vackraste bilden på mej. Seriöst, finare än sådär blir jag inte.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det är klart hajar är bötdjur. Alla hajar måste böta för att dom överskrider storleksbestämmelserna i havet!

(skratta då, ser du inte hur rolig jag var?)

Svar: HA-HA-HA *sarkastisk applås* (vi ignorerar det fakum att jag fnittrade till när jag läste) (sen ignorerar vi även att det är två felstavningar i denna text också) (IGNORERA)
Fanny Sjödahl

2013-06-27 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0