Maybe she's born with it, maybe it's tampong-line

HEEEEJ kompisar.
Jag blöder näsblod, precis i detta nu. JA, mitt liv är SÅ pass spännande. Nej, jag har inte varit fett cool och slagits med någon, jag har bara rätt känsliga blodådror i näsan, detta händer mig ganska ofta.
Så nu sitter jag här med den klassiska Tampongen i Näsan. Ja, jag har fått det från She's the man. Ja, jag testade det för att jag ville vara lika cool som Amanda Bynes. Och, förutom det uppenbara: att det är FETT snyggt, så funkar det jättebra också. Tamponger - för mens på alla ställen. 
"Hur kan jag vara så sexig med en tampong i näsan?", frågan på allas läppar. Ja du, det är det ingen som vet. Jag är bara oemotståndlig på alla sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0