Though really all these moments are just in my head, I'll be thinking about them as I'm lying in bed

Heeej hååå.
JAG HAR HAFT EN SÅ FIN DAG. Först var jag i en i princip tom skola, bortsett från lite få människor, & gjorde inget vettigt alls (som jag borde gjort), utan satt bara & babblade med Cajsa i timmar & tvingade henne titta på Gilber Grape (en av mina absoluta favvis-filmer). Hon är allt bra hon.
Sedan bar det av till mitt kära (hmrk) Vadstena, mötte upp Emma & gick & letade födelsedagspresent till Susanna. Hela eftermiddagen bestod sedan av massa fniss, fotande som resulterade i mindre smickrande bilder, chokladbollsätande & tedrickande. Efter det begav vi oss till Susanna där hon & Lina väntade. Vi åt tacos, massa godis & hallonmousse (AAAH!), babblade som vanligt i mun på varandra & hade det bara allmänt aaasbra. Jag har tur som har mina fina tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0