Take my hand if you dream about witches, goodnight

HEJ HOPP MINA ÄLSKLINGAR. Ja, ifall du läser detta är du in fact en av mina älsklingar, no turning back.
Idag har det hänt en fruktansvärt massa grejer. Jag var i skolan & redovisade min bild, en redovisning jag hade jobbat ovanligt mycket med & som jag var ovanligt stolt över. Det gick svinbra, glömde inte ens bort något av det jag skulle säga. Sedan tittade vi på när treorna redovisade sitt projektarbete, DET VAR SÅ KUL. Jag blev superinspirerad, vill göra mitt nu nu nu!! Efter apgod potatisgratäng i matsalen räknade jag & Alvis matte eftersom vi är superduktiga, dedikerade elever (att det sen blev mer meningslöst babbel än matteräknande är ju en annan sak).
Resten av eftermiddagen bestod av kortspel & fika på skolan, en av lärarna ville inte ha sina semlor så jag fick den för jag hade gjort den bästa redovisningen (ÅH BLEV SÅ GLAD), & sedan en till fika på Espresso House med mina finisar till tjejer. Vad jag tycker om er, hihi. Sen gick jag & Eveline på street dance-pass, det var så längesen & DET VAR SÅ ROLIGT.
IKVÄLL FICK JAG DESSUTOM KINAMAT, MY LIFE IS PERFECT.
Semle-bilden är faktiskt inte arrangerad, blev bara rackarns glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0