Like two atoms in a molecule, inseparably combined

HEEEJ mina kära.
Idag har jag känt mig som en riktig handy woman & målat massor. Som jag har skrivit förut har jag nu inlett sommarens tredje sommarjobb (hujedamej vad jag är hurtig huh), att måla dörrarna till min mammas grishus. Jag måste säga att jag faktiskt är jägarns bra på det, för jag spiller INGET på väggarna eller golvet ALLS. Känner mig lika stolt som farbror Melker när han målar köket. Dock blir hela jag alldeles nedkladdad med färg men ssssssch. 
Jag lyssnar på musik & dansar när jag målar (självklart), vilket göra det mycket roligare. Idag blev dansen dock ett litet bakslag för mig. Det kom någon refräng i någon väldigt klämmig låt (....Wannabe med Spice Girls hehehe), & jag skulle då, självklart, använda penseln som mikrofon. Bara det att jag råkade missbedömma hur långt bort från mitt ansikte penseln var. Sååååååå jag målade mig själv på läppen. Helt enkelt. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0