Flyger hellre farligt än att landa säkert

Hejsan hoppsan, lillebror (hälsar såklart på alla som inte är lillebröder också, men får ju inte fel-citera kungen Karlsson, liksom).
Jag känner mig så fruktansvärt apvuxen, ni anar inte alltså. Är ju som sagt ensam hemma ett par dagar för att resten av familjen är på semester utan mig för jag jobbar (gråt), så jag har ett helt hushåll att sköta liksom. Idag har jag diskat, tvättat &, håll i er nu, TAGIT IN POSTEN. Diska & tvätta gör jag ju annars också, MEN INTE BÅDA PÅ SAMMA DAG. Ta in posten är dock fan en stor grej för mig. Jag har en TIDNING här inne nu. Vad ska jag göra med den liksom??? Dricka kaffe, läsa i den & "hmmm"-a lite för mig själv??? Är det så vuxenvärlden funkar? Jag vet inte.
Det känns som att jag är med i The Tribe. Det behövs bakgrundfakta för att fatta varför: Hela ploten i The Tribe går ut på att alla vuxna har dött, & så måste barnen försöka klara sig själva, & det blir mest bara kaos. Typ så känns det. Dock tror jag att jag skulle ha värre saker än posten att oroa mig för om det hände. Typ som att... ÖVERLEVA.
Nu ska lägga matresterna i en plastburk & ställa in i kylen. Smells like teen VUXEN spirit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0