If you wanna be my lover, you gotta be a sliten cd-box från 1996 innehållande Sveriges bästa musikal

HEEEEJ KOMPISAR.
Vet ni vad? Att jag känner knappt igen mig själv. Jag har alltid varit en sådan som tycker att allt med disking, städning och liknande saker som de i Desperate Housewives konstigt nog aldrig verkar behöva göra har varit SKITTRÅKIGT. Men, den senaste veckan under mitt höstlov, så har jag varit En Underbar Dotter™ och diskat, tvättat osv varje dag. I början var det för att jag var åh så snäll, mEN. Nu tycker jag, dun dun duuuuuun, att det är ROLIGT. JAG. FANNY OLIVIA SJÖDAHL. Tycker att hushållsarbete är ROLIGT. Herreguuuu. Vad är detta för häxkonster som pågår??
Fast. Det finns ju faktiskt en anledning. Inte som att en sådan hära positiv grej skulle hända bara så där utan anledning. Det är för att jag, surprise surprise, lyssnar på musikaler under tiden. Det gör det SÅ mycket roligare. Står lutad över diskbänken och sjunger med i alla herrans olika musikaler. JÄTTEKUL. Ser typ ut som att jag ska spy på bilden, men lovar att det bara är entusiastiskt sjungande.
Har de senaste dagarna plöjt igenom både svenska och engelska Jesus Christ Superstar för miljonte gången, och idag Kristina från Duvemåla. Älskade utslitna cd-box, löööv jååå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0