Jag somnade på toan

HEJ KOMPISAR.
Den här dagen kan beskrivas som TRÖTT. Att jag har varit trött alltså, inte att dagen har varit det. Jag har faktiskt inte frågat hur dagen mår, sicken dryg människa jag är. Förlåt dagen  Men seriöst, jag har varit SÅ sömnig, eftersom jag spenderade kvalitetstid med min lille dator igårkväll istället för att sova. Hehe... 
Satte på mig på toan på jobbet förut och det såg seriöst ut så här:
Har förövrigt VÄRLDENS bästa ögonbrynsdag idag. Kolla bara.
Ser ni dom, seR NI DOM??????
Det ena är dock smalare än det andra, men äääsch. Eyebrows are sisters, not twins. Djupa visdomsord där, av Jenna Marbles. Gandhi-nivå på den, nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0