Tur att den överkompenserade i avokadokladd

Hej kompisar. 
Ibland skriver jag jätteintelligenta inlägg. Inlägg som skapar diskussion, inlägg som är spot on, inlägg som är smarta och roliga och värda att läsa. Detta är inte ett sådant inlägg.
Just nu skulle jag bara vilja visa bilden på den här avokadon och ställa den enkla frågan: VAD FAN???
Jag skulle äta denna underbara, mosiga grönsak i morse, men när jag skar den itu sjönk kniven ner JÄTTElänge utan att stöta emot något. Jag har så mycket frågor. Varför? Hur? Va? Men framförallt: VAD FAN??? Kärnan ser inte lika liten ut som den var, men jag kan försäkra er om att den var MINIMALISK.
Hej, och välkommen till Fannys blogg. Här blir vi överdrivet facsinerade över extremt små avokadokärnor. Vi har kul.

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

vad heter du på fb?
Jag stod framför dig på syster sol i lördags.

Svar: Jaha, haha vad kul! :D Jag heter Fanny Sjödahl :)
Fanny Sjödahl

2015-03-31 @ 18:45:11
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0