Hon må vara världens bästa mamma, men hon äter pizza FEL

HEJ KOMPISAR.
Ikväll har jag varit hemma med mamma, ätit pizza och tittat på film. SÅ mysigt. Alltså, på riktigt, familjemyskvällar är nog bland det bästa jag vet. Dock är det en sak jag ej förstår mig på med min moder. Titta på hur människan äter pizza och fin ett fel.
HON BÖRJAR I MITTEN?? Och detta ska vara min mor?? Mitt EGET kött och blod?? Jag är lika förtvivlad som er, kan jag försäkra.
Eller, ja. Det är ju svårt att vara förtvivlad när man har magen full av så här god pizza. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: eveliiiiiiiiiiine

hahahah omg min mamma gör EXAKT LIKADANT

Svar: OMG wat??? är det en mamma-grej alltså?? vad det än är så är det FEL
Fanny Sjödahl

2016-01-31 @ 00:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0