Sagan om en lite stor kiwi (superspännande, jag lovar)

HEJ KOMPISAR.
Ni ska jag visa er något fullständigt mindblowing. Något som kommer revolutionera hela er värld. Inget kommer någonsin vara sig likt efter att ni har sett detta......... Okej, nä. Så stor grej är det inte. Men imorse hittade jag en väldigt stor kiwi. Titta.
Den är inte överdrivet stor, men säkert i alla fall en tredjedel så stor som den genomsnittliga kiwin. Inte direkt något som kommer hamna i Guinness kanske, men imorse när jag var nyvaken och tog den här bilden tyckte jag i alla fall att den var tillräckligt cool för att vara värd ett helt eget inlägg. Något jag i efterhand kanske kan ifrågasätta. Men ni vet, när man inte har så mycket intressant som pågår i livet får man ju ta vara på det som finns. Hrm... Ja, okej... Hej då, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0