Om jag kallar det "konst", kommer jag undan med att ha gjort ett grishuvud?

HEEEJ KOMPISAR.
Idag har varit en fullspäckad dag in the life of the Fanny. Jag har sovit lite för länge, haft huvudvärk, ätit choklad på grund av noll procent självdisciplin, haft huvudvärk, gått på promenad, haft huvudvärk, slösat bort mitt liv på att titta på Youtube-videos jag redan har sett, och, hm, låt oss se, HAFT ONT I HUVUDET. Ööööööh. Eller okej, jag har gjort en rolig grej. Jag har gjort ett grishuvud, i lera. Jag har aldrig skulpturerat något i hela mitt liv, och jag är inte ens säker på om "skulpturerat" ens är det rätta ordet, men är för lat för att googla.
Hur som helst, grishuvudet. Jag gjorde det, och det blev faktiskt helt okej, och jag är faktiskt rätt förvånad. Jag är fan bra på ALLT. 
Anledningen till detta är inte bara att jag fick ett plötsligt behov av att ha ett grishuvud i mitt liv (dock hade det varit en väldigt mycket roligare anledning), utan för att jag förhoppningsvis ska använda det i en teaterföreställning någon gång i framtiden. Ni kan gissa vilken känd bok den kommer vara baserad på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0