När jag ser hur löven börjar gulna vill jag bara skrika av lycka, på riktigt

HEEEEJ KOMPISAR.
Hur är läget?, skulle jag kunna fråga om ni skulle kunna svara. Men nu kan ni inte det, så jag tänker prata om mitt läge istället för att lyssna på ert. Vill ni berätta om ert liv får ni la skaffa en egen blogg. Jag är fortfarande asstressad med typ en triljon grejer att göra på en gång, min hjärna är så himla gelépudding att jag inte vet om jag stavade rätt till "triljon", eller om gelépudding ens är en grej, och jag pallar inte googla. Jag har jobbat från nio på morgonen till nio på kvällen två dagar i rad, låt mig vara.
Eftersom jag desperat vill att mitt väldigt mediokra, vanliga liv ska verka en gnutta spännande kommer jag nu skriva i punktform om några roliga (eller i alla fall inte tråkiga (hoppas jag inte)) grejer som har hänt i mitt liv senaste dagarna. Håll i er. Eller gör inte det för all del, så spännande kommer det nog inte vara.
1. Igår gick jag in i en glasdörr. Jag hade gått från jobbet för att köpa lunch på ett buffé-ställe, plockade ihop min mat, betalade, vände mig om och SMACK. Slog trynet rakt i rutan. Det var inte ens en särskilt kamoflerad dörr, det stod massa text på den och allt. På riktigt, Fanny Olivia Sjödahl, skärpning.
2. Det har gått och blivit höst. JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD. Jag är ju en fruktanvärt varmblodig individ och inte så värst förtjust i sommaren, för då känns det lite grann som att jag tillagas levande, men den har ju hållt sig kvar så jävla länge? Här går jag och sätter på mig tre lager kläder för att det banne mig är höst i september, och så är det tjugo grader? Inte okej. Nu har det dock, tack och fucking lov, blivit höst. Jag regnade bort när jag gick till jobbet igår, det öste ner så man typ inte såg vägen framför sig och mina kläder var fuktiga nästan hela dagen. OCH JAG ÄLSKADE DET.
3. Precis nyss kom Cajsa hem från jobbet, och klagade på att hon smutsade ner sina skor i regnet som jag skrev om nyss, hon har varit tvungen att jobba i gummistövlar i två dagar och hennes fötter och knän är helt förstörda. Jag var tvungen att hjälpa henne av med en av dom, för den satt som klistrad. "Alltså Fanny, om du inte hade varit här hade jag nog sovit med den på", sa hon. Det är ju trevligt att känna sig behövd.

Kommentarer
Postat av: Susanna Molinder

HAHAHA jag älskar er <3 PS vill ha ett eget fantastiskt inlägg om att jag bjuder på frukost och grejer!!

2016-09-30 @ 13:23:33
URL: http://nouw.com/allaandradagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0