Seems like love no longer can turn me on, like boy need girl and girl need boy, got a nasty habit called rock'n'roll

Hemma från Bråvalla. Riktig mat. Riktig dusch. RIKTIG SÄNG. THANK THE LORD, HALLELUEJAH! *gospel-dans*
Duschande är det dock dåligt med. Har varit hemma i ett par timmar men jag har fortfarande vaderna ingrodda i lera, håret igrott med fett & hela jag ingrodd med svett. Kanske bara helt enkelt aldrig mer duschar & blir grottmänniska på heltid. Skulle spara en himla massa tid i alla fall.
Jaha, hur jag har haft det? Nu ska jag beskriva: ASDHKFLFKLFFRLDDSLEHAJSGmh tyh350qt4h2qvHANBRBVAB WV f eRBO45'HY4WE5768O58I543124567898P,KBGFVDWQgBAN Getnrsnbsznkbgn sTjw%NbVCAMENHSTRNANhtMsyRmmhgdmdhmdnNnhNhNrwyn42h465u3  5 j7E J&/ Ik7JNBTERAGR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ungefär sådär. Skitbra med andra ord. Förutom våra grannar som rökte på, kissade på mitt tält & predikade högt om hur vi "måste öppna ögonen, det är 2013 för fan, nu måste ni knarka!!!!" klockan halv sju på morgonen. Men allt det bra väger upp det. Grät, skrek & sjöng till The Sounds, Timbuktu & Johnossi, som jag alla har velat se live i minst fem år. Dansade & moshpitade till Slagsmålsklubben, fick en fangirl-attack på Maskinens spelning när Movits! kom in & spelade Limousin (min favoritlåt denna sommaren HOHO) & var helt fucking APGRYMMA.
Några underbara dagar, med underbara spelningar & U-N-D-E-R-B-A-R-A människor. Nu ska jag duscha, titta på Supernatural & sova. Hej då.
JAG JUST NU. BILDEN ÄR EJ PHOTOSHOPPAD. (HAHAHHAA JO DET ÄR DEN!!!!) (det var ej kul..) (HHHAHAHHAHA JO SÅKLART DET VAR!!!!)(jag är trött) (förlåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0