Det värsta är att jag tappade bort min tiara under kvällen, men jag är faktiskt lika mycket prinsessa för det

HEJ KOMPISAR.
Okej, förbered er på totalt bildspam. Igår var min studentbal, aka typ bästa dagen hittills i mitt liv, aka dagen då jag officiellt var en prinsessa, aka AAAAH SÅ GLAD. Jag klev upp halv sju igår och kollapsade i sängen igen typ klockan fyra imorse, helt slut och helt jätteglad. Det var en så himla, himla fin dag med fin släkt och fina vänner, fin (dock aningen svettig) dans, fin middag, fin Fanny, FIN ALLT.
Tack bästa Maja som sminkade mig och Alexandra på Hårdesign som fixade frisyren, och tack till alla som kom och kollade och tjöt "AAH FANNY VAD FIN DU ÄR!!!".Och självklart tack till Elin som var min dam. Seså, titta på bilderna och bli mållösa på grund av min skönhet nu.
Idag är jag mindre vacker och mer bakis, trött och ledsen för att det är över. Har suttit i pyjamas med gårddagens smink fortfarande på och tittat på Fresh Prince hela dagen, men det får man. Prinsessor är också sluskiga ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0