Bouncing my heart around like a cheap rubber toy

Holabandooo.
Nu åker jag hem till Evelina för grillning & massa mys med mina tjejor. Kommer nog bli ganska så superbra. Det här är första gången jag inte sitter hemma med min föräldrar på valborg sedan... Någonsin, haha. Ska bli så skojsigt!
Varning för lite cheesy skit nu. Hoppas alla ni fina får en underbar valborg, ät massa & skratta massa. Ta hand om varandra. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM. ♥
Egobilder i camen. Bara för att jag aldrig gör det annars.Heh.
Hehehehehe. Kunde inte låta bli med sista bilden. Blev lite för mycket seriöst för min smak. Nu har jag förresten ökat mina seriösa cambilder med trehundra procent. Inte illa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0