Du söker bråk, jag kräver dans

Håhå jaja. 
Vilken kväll jag hade igår! Jag & mina finingar i SFG12 begav oss till Motala, hem till Alva för lite klassfest. Åååh, vad jag tycker om min klass. Den är så braaa. Vi spelade Wii, kort, pratade, skrattade, åt pizza & bara hade det allmänt asbra. Jag hade gjort ett musikquiz också (vadå brås på min pappa), gud vad kuligt det var att leka spelledare hehe. Dessutom, ifall dom inte kunde en låt jag tyckte dom borde kunna, kunde jag bara skrika "ÅÅH VAD DÅLIGA NI ÄÄR!". 
Fast nä, min klass är inte dålig. Den är asbra.

Kommentarer
Postat av: Emil Bohman

Den är grym!

Svar: bästa bästa bästa!!
Fanny Sjödahl

2013-11-30 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0