Erkänn detta skulle vara bättre än orginalstoryn? Allt blir bättre med mig, liksom

Hejsan hoppsan!
Inatt sov jag tretton timmar. TretTON TIMMAR. Herregud. Det är ganska mycket. Men det var fett skönt. Så varför inte? Sedan finns det ju liksom en anledning till att jag inte ville vakna, hehehe... Jag drömde att jag var med i bröderna Lejonhjärta. Alltså det var en sådan där jättelång, jätterealistisk (haha, eller ja, med eller mindre) dröm, när jag vaknade och insåg att det inte var på riktigt blev jag fett ledsen ju.
För liksom, hur coolt skulle det inte vara att vara Jonathans lillasyster och Skorpans storasyster och bara kämpa och slåss mot Tengil hela tiden?Fett coolt. Dock var det fett hemskt också (såklart), men jag kan ju välja att bara komma ihåg det coola med drömmen heheeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0